mariskanagelkerke.reismee.nl

Nog 1 nachtje....

Morgen is het weer zover!! Dan vertrek ik richting India om vervolgens 3 maanden in deze omgeving rond te reizen. De backpack is weer ingepakt en ik heb er zin in! Deze keer ga ik trouwens niet alleen, maar samen met Mirte, een meisje dat ik op mijn vorige reis heb ontmoet. Het idee is om te beginnen en te eindigen in India en in de tussentijd Nepal en Tibet te doen. Hopelijk gaat Myanmar en misschien Bangladesh ook nog lukken, ligt een beetje aan de tijd die we hebben en of we de visums verkrijgen. Iets na 11.30 vertrekt ons vliegtuig vanaf Brussel naar Istanbul waar we een paar uurtjes moeten wachten voordat we nog 7,5 uur door moeten naar Mumbai waar we al vroeg in de ochtend landen. Er is totaal geen planning of idee waar we allemaal naartoe gaan deze aankomende tijd maar dat maakt het alleen maar spannender! Via deze weg kunnen jullie mijn verhalen weer volgen!!

Liefs

Reacties

Reacties

Ineke

Hallo Maris,
Ik hoop dat je weer een fijne reis hebt , weer een hoop mooie dingen zien , het wordt een verslaving he .
Lieve schat , doe voorzichtig en ik wens je een veilige reis en volg je berichten wel

Lieve groetjes Ineke

Michelle de Jonge

hele fijne tijd en geniet ervan!
Liefs, Leon en Michelle

Emma

Ha, mijn ex reismaatje gaat weer op pad! Je bent inmiddels meer dan ervaren maar India is voor mij een land dat boven aan mijn "twijfelachtige bestemmingen" lijstje staat, hoop dat het je goed gaat bevallen en totaal cliché en overbodig maar: wees voorzichtig! Gelukkig reis je niet alleen. Ik ga je verhalen weer volgen, kijk er naar uit :) Goeie reis en heel veel plezier!! xx Emma

Tanja de vries

Mariske..." een heel leuke en gezellige reis gewenst, en gezond weer terug xx

mams

Idd nog 1 nachtje slapen in je eigen mandje!! Tenminste als het van slapen komt! Ik vind het in ieder geval toch weer een beetje spannend....maar vind het ook weer super gaaf wat je weer allemaal gaat zien en beleven! Pas goed op jezelf en op elkaar en hoop dat jullie samen heel veel plezier hebben! Dikke kus xxx

rieky

Lieve Mariska op na een nieuw avontuur ik wens je 3 mooie maanden en hou je blog in de gaten maar bovenal voorzichtig zijn en veel plezier xxxxxx

Yara

Natuurlijk ook nog even via deze weg... Een goede reis, heeeel veel plezier, geniet ervan! Ik ben benieuwd naar je India verhalen... En je weet het: zodra ze daar een iPhone hebben zijn ze niet te vertrouwen ???? ik wacht met smart op je eerste verhaal en we appen! liefs xxx

Yara

Ohh dat is dan weer jammer, die stomme vraagtekens moesten een smiley voorstellen...

wim en jeannie.

hoi maris een hele goeie reis en ik volg je weer .veel plezier samen met mirte .xx

carola a3 en naomi

Hoi mariska, wij wensen jou een hele goede en fijne reis toe! Weer veel dingen zien en beleven, pas goed op jezelf en we volgen je weer op je blog! Geniet ervan en groetjes van ons!

Lenie van Dijke

Voorzichtig doen he en niet vergeten te genieten bij dit nieuwe avontuur. Leuk dat we je weer kunnen volgen via je blog.
Have fun, Lenie

Thea

Goeie reis en geniet er weer van. We gaan je weer volgen
op je blog.
Veel plezier samen!

Peer

Misschien niet verwacht van mij haha maar ik wens jullie veel plezier met deze mooie trip grts x

carolien tramper

goede reis Mariska, veel plezier samen.

jeanet vd put

Een goede reis mariska,heel veel plezier samen, en doe voorzichtig.

Martien

Goede reis , en veel plezier

lia

Goeie reis Mariska we gaan je weer volgen !!!!

ingrid baas

Veel plezier meid en wees voorzichtig!

sarien

geniet er van maar kijk a.u.b. goed uit.

Je vader

Hoi schat, weer een prachtig verhaal hoor. Je hebt alweer heel wat gezien en beleefd. Samen met Mirte op de tuk tuk is toch wel lachen. Wel oppassen dat je geen koe dood rijdt he. Nou veel plezier met zn tweeen en geniet ervan. groeten aan Mirte. Dikke lieve kusssss !!!! Love you!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!